Tummen upp för billiga jeans

Nya i garderoben är dessa riktigt snygga jeans från Cheap Monday. De sitter inte bara ruskigt bra utan är också väldigt prisvärda! För något år sedan ansåg jag att jag inte kunde köpa billiga jeans. Tyckte nästan att det kändes töntigt om jeansen kostade under 1000 lappen och på grund av det vet jag inte hur många tusen jag spenderat på Replay/Diesel/Fornarina och så vidare. Nu känns det löjligt att jag tänkt så en gång i tiden och har den senaste tiden kommit fram till att det är totalt onödigt att spendera så mycket pengar på jeans. 400 spänn gick dessa på. Helt otroligt billigt och det gillas!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja visst var dom ! vilken fin blogg du har :)

2009-11-29 @ 00:04:46
URL: http://facemytaste.blogg.se/
Postat av: Christine

Åh jag MÅSTE köpa nya jeans. Om det ändå inte vore så jobbigt att prova... :-P

2009-11-29 @ 00:16:45
URL: http://christineiparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0